Számos, outdoor sporttal kapcsolatos exkluzív világmárkát forgalmazunk kizárólagos joggal Magyarországon...
Egy 20 éve működő outdoor eszközök forgalmazásával foglalkozó kisvállalkozás csapatába keresünk asszisztensi és feladatokat ellátó munkatársat, heti 20-30 órában.
Egy 20 éve működő outdoor eszközök forgalmazásával foglalkozó kisvállalkozás csapatába keresünk asszisztensi és feladatokat ellátó munkatársat, heti 20-30 órában.
ELLÁTANDÓ FELADATOK
• Adminisztratív feladatok ellátása (bevételezés, számlák rögzítése, archiválási, dokumentációs feladatok);
• Irodahelyiség működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása;
• Webshop karbantartási feladatok (feltöltés, adminisztrációs feladatok);
• Magyar és külföldi partnerekkel adminisztrációs feladatokkal kapcsolatos ügyintézés ellátása;
• Könyvelés feladatok előkészítése.
SZÜKSÉGES KOMPETENCIÁK
• Hasonló munkakörben szerzett legalább 2 éves munkatapasztalat;
• Angol nyelvtudás (írásban és szóban is tárgyalóképes);
• Office magas felhasználói szintű ismerete (elsősorban: Word, Excel);
• Nagyfokú precizitás;
• Jó szervező és problémamegoldó képesség;
• Kiváló kommunikációs és priorizáló képességek;
• Önálló munkavégzés.
ELŐNYT JELENT
• Könyvelési területen szerzett tapasztalat;
• Outdoor sportokban jártasság.
AMIT KÍNÁLUNK
• Fiatalos csapat;
• Hosszú távú munkalehetőség;
• Versenyképes fizetés;
• Változatos feladatok.
Jelentkezés módja: Angol és magyar önéletrajz beküldésével
Email: allas@granit.co.hu
Jelentkezés határideje: 2020. június. 26.
Munkavégzés helye: Budaörs – Trend2